lördag 8 oktober 2011

Åkesson: Sandlådefasonerna har fått en ny dimension

PRESSMEDDELANDE Sverigedemokraternas partiledare kommenterar Håkan Juholts plötsliga återbud från SVT:s partiledardebatt på söndag:

– Jag är mycket förvånad. Det är uppenbart att Juholt tagit sandlådefasonerna till en ny dimension. Även om vi inte tycker likadant måste vi kunna uppträda som civiliserade människor. Samtidigt vill jag poängtera att detta är högst beklagligt då tittarna går miste om en mycket intressant debatt som även jag hade sett fram emot.

– Även om det hedrar SVT att man inte låter sig styras av socialdemokratiska krav tycker jag det är märkligt att man väljer att korta debatten med hela 75 %. Även om jag förstår att man gör vissa förändringar av upplägget så låter man indirekt Socialdemokraterna slippa undan genom att korta debatten så här drastiskt.

Mynewsdesk

PrintFriendlyShare



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt