torsdag 30 juni 2011

Mustafa Can publicerar erotisk novell om Siv Jensen (FrP)

NORGE Den kurdiska författaren och journalisten Mustafa Can har skrivit och publicerat en erotisk novell om ordföranden för Fremskrittspartiet, Siv Jensen, och honom själv. Något som väckt uppmärksamhet i norsk media. Jodå, åter igen visar den svenska mediakåren prov på sin egen förträfflighet.

Solstrålarna letade sig in mellan gardinspringorna och föll i en smal ojämn linje över Sivs häck. Bitmärket på hennes högra skinka hade svullnat och var större än jag anade. Jag satt lutad mot sänggaveln och förundrades över att Siv så prompt hade velat att jag skulle bita henne i häcken av alla ställen. Jag dristade mig dock inte till att fråga varför. Med Siv var det så att vad hon än beslutade när vi älskade var hennes njutning också min; hon upphävde erotikens gränser och väckte känslor jag inte trodde var möjliga för dödliga. Jag trodde på henne när hon sa att hon var bortom tristessen tillsammans med mig. Jag ville trots allt vara den ende man i världen som förmådde lyfta henne från ett inrutat liv och långsamma stunder.

Så inleds den erotiska novell Can publicerat på det norska förlaget Cappelen Damms blogg som ett gästinlägg. Bolaget ägs av Bonnier och Egmont.

Det var då, medan trikken krängde fram mot mitt hotell och ännu en ensam kväll, som Siv dök upp ur mitt inre. Hennes uppenbarelse var så påtaglig att jag föreställde mig att jag skulle kunna ta på henne om jag bara sträckte ut handen. Hon stod bredbent framför mig och pullade sig med ena handen, i den andra hade hon ett invandrarpolitiskt kompendium med rubriken: "Tusen i året – for Norges fremtid". Att se Siv läsa politiska dokument samtidigt som hon tillfredsställde sig själv fick mig att ropa hennes namn högre. Siv sneglade på mig över pappren och sa leende:

- Ah, min favorittinnvandrer.

- Gärna, Siv, svarade jag. Gärna!

Dagbladet

PrintFriendly Share



Ursprungsartikel
Källa: Politiskt Inkorrekt